body>

Nu ja!!!!

Äntligen funkar appen igen, jag har typ haft bloggabstinens och haft tusen idéer på saker att blogga om! Nu kan ni titta in här dagligen igen! Och följa mig på instagram om ni har lust! Fijalisa heter jag! Semestern har startat för Roy och den kommer förmodligen regna bort, men det är jag som blir deppig! Minst två gånger om året måste jag få åka utomlands och i år har vi bara Budapestresan utan barn i augusti inplanerad och det är bara en kort weekend! Jag behöver mer sol för att överleva till nästa regniga sommar!!! Västervikssemestern blev inställd på grund av att nästan hela stället regnade bort! Snart drar vi till Göteborg och Strömstad istället och hoppas på bättre väder där!


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0