body>

Mysfrukost

Idag började min morgon underbart!
Sid var på gott humör (vilket han oftast inte är de dagar jag måste väcka honom 7:45 för att det är dagis), han åt frukost, (vilket han vanligtvis inte gör innan dagis för han är tjurig, nyvaken och inte har nån morgonaptit)

Efter en fantastisk lämning (han gick bara raka vägen in och satte sig i samlingen som vi var lite sena till) så mötte jag upp Lena för lite hotellfrukost som hann bli lunch innan den avslutades och fortsattes på ett fik i stan!
Vi hade mycket att avhandla!

Ibland är det skönt att bara lämna alla måsten hemma och njuta av en god frukost med en fin vän!
Men nu tar jag tag i middag, tvätt och städ och en liten tur med de turkosa snabba skorna!


Kommentarer
Postat av: Lena Enström

Fia vi gör snart om det,var så underbart kul❤puss!!!

2012-09-07 @ 13:15:25

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0