body>

Okej, jag ÄR elak!

Alltså det där med att jag är lite elak!
Det stämmer nog!
Jag tror jag blir elak när jag är tjock!
Jag är bitter, onöjd med mig själv och då måste jag ta ut mina aggressioner på någon annan och då blir jag elak!

Är inte tjocka människor i allmänhet lite elaka?

Alltså att det ska va så svårt att bli av med dom där sista fem och så kanske 1-2 till för kul skull!

Så länge jag ammar så går iallafall jag aldrig ner i vikt!
Så var det med Sid och så är det nu!
Det är sjukt behändigt att slänga fram sladderpatten till Sally så jag kommer nog amma henne tills det blir perverst!



Den här brorsan är också lite elak, vem vill sutta på en stortå, liksom?


Kommentarer
Postat av: akiz

Om du är tjock har jag fettma! Sluta nu, du är jättefin! Pok

2012-09-03 @ 10:15:21

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0