body>

Vakennatt

Jag har haft min första vakennatt på fem månader!
Det är inget jag skryter om för då får jag det i ryggen!
Men jag är valen EN natt och då håller jag på att gå under!
Jag skulle vanligtvis kunna sova 12 timmar i sträck om jag ville eftersom Sally gör det!

Hon är förkyld och supertäppt och grät sig genom nästan hela lördagsnatten!
Nån gång har vi somnat utan att jag vet om det, så när jag vaknade tänkte jag "nu är hon död"!

Visste inte ens att hon kunde gråta och va så missnöjd!
Men nu vet jag det, nu återgår vi helst till att bli friska och sova natten lång!

Jag blir nämligen elak av för lite sömn också!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hellre 5 kilos "övervikt" än sömnlöshet!!

2012-09-03 @ 08:49:16
Postat av: Akiz

Älskade sally sååå söööt du är. Krya på dig fina.

2012-09-03 @ 10:16:49
Postat av: Paula

Hua jag kommer endast ha en massa ovänner om Otilia ska börja följa syrrans hemska vaken nätter:((
Avskyr kommentaren - njut nu du får sova sen!!
Hoppas söta Sally sover gott igen när hon piggnar till!
Kram

2012-09-03 @ 10:35:51
URL: http://vackravitating.blogspot.se
Postat av: Anonym

Så söt !!!

2012-09-03 @ 13:11:33

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0