body>

Dagens läkarbesök...

Jag laddar för ett läkarbesök vid 15.40. Peppar mig själv och försöker hålla mig lugn och samlad.

Efter helgens bravader på IKEA där Länsförsäkringar gjorde bort sig rejält (ska berätta när jag får tid) så ringde nu Länsförsäkringar upp mig. Deras ursäkt var klen och jag hotade med att vi nog byter försäkringsbolag. De skulle återkomma med någon slags kompensation eftersom det blev en halv dag på IKEA för att hämta ut en säng på ett försäkringsärende. Kompensationer är bra, snart kan vi leva på alla dessa kompensationer som mitt gravidhumör lyckats ordna till oss. Eller hur Roy? (Haha, stackaren skäms öronen av sig, så som jag håller på...)

Jag blev lite taggad av att argumentera med dom, vilket inte var bra, jag skulle ju vara lugn och fin när jag besöker doktorn. Inte låta nya doktorn får lida för att den förra subban förmodligen fått för lite kuk (Min pappa säger alltid så om sura kärringar och jag börjar faktiskt hålla med. Mer rummel i sänghalmen så kanske klimakterietanterna blir lyckliga!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller tummarna att denna läkare var bättre! Fick du ett andra utlåtande eller är du bara ett nutcase? ; )

2009-08-24 @ 16:57:00

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0