body>

Folk luktar apa i käften

Ligger i sängen med min lilla hund som jag precis hämtat hem från veterinären. Tyckte hon behövde ta bort tandsten.
Det är nämligen såhär; Jag har fått en dille på att folk luktar äckligt i munnen. Roy luktar skunk, Hunden luktar död.
Ibland kan jag knappt pussa min karl för han luktar så jävla äckligt i munnen. Som gravid har jag utvecklat nåt dolt super-luktsinne som jag inte haft tidigare. Roy har aldrig någonsin innan jag blev gravid varken smakat eller luktat äckligt i munnen, han har väldens godaste mun.

Då jag knappt vågat yttra mig om problemet, känns inte så snällt att säga att man inte vill pussas för trots att munnen är nyborstad så luktar den apa, men då jag öppnade mig fick jag veta att min vän Eva som har två barn tömde apoteket på deras munhygien-produkter när hon var gravid, inte till sig själv, utan till sin kille! Min ena svägerska började när hon var gravid fundera på om hennes kille verkligen hade så dålig andedräkt när dom träffades, för då luktade han apa.

Därför har jag alltså tvingat iväg min hund att ta bort tandsten och bli fin i munnen för att lukta därefter.
Nu när hon ligger drogad i sängen och ser alldeles ynklig ut undrar jag om jag gått för långt. Är det inte bättre jag bara sätter en klädnypa på näsan. det är ju bara 13 veckor kvar!

Jag vill bara att det här superluktsinnet ska försvinna. Jag känner t.o.m fisar som släppts i andra rum för länge sen.



Kommentarer
Postat av: Virva

Hahaha Stackars Röj säger jag bara .......du få ge lite av ditt luktsinne till Peter han kan behöva det

2009-08-31 @ 17:46:47
Postat av: Nettis

Hahaha!!! Du är för rolig du!!! Men det är visst ganska vanligt att man känner odörer överallt när man är gravid. Det gjorde jag också.. Alla luktade svett tyckte jag. Stackars mina pojkar här hemma som nästan fick skura sig med svinto under armarna för att jag skulle vara nöjd... Typiskt graviditetssymptom... Hahaha!!!

2009-08-31 @ 21:18:05
Postat av: Anonym

Så du känner skitar i andra rum..hahahahaha..är du släkt med stålmannen.

2009-09-01 @ 07:50:21
Postat av: Eva

Hahah! Åh va jag skrattade när jag läste! Det var ju verkligen så! Men dom står med hälften än vad vi gör!! Så det så! =) =)

Tack hjärtat att du ringde idag!

Saknar er så!

2009-09-01 @ 17:21:46
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0