body>

Hoppsan Kerstin.

Vänta lite nu. I kommentarerna diskuteras det hejvilt huruvida jag inte är lycklig över att jag ska få möjligheten att bli mamma. Stopp och belägg. Jag vet att jag är lyckligt lottad och att alla inte får den möjligheten. Det har jag tamejfan aldrig gnällt över.
Mina andra små krämpor och petitesser jag gnäller över är liksom inte så farligt eller så hemskt som vissa tror. Detta är min "spy-galla-över-att-vara-gravid-blogg", här skriver jag när jag behöver lätta hjärtat, det innebär inte att jag inte är överlycklig 23,58 timmar om dygnet.
Snälla ni, missförstå mig rätt.

Kommentarer
Postat av: ´Malin

Du skriver det många känner men inte ens skulle våga tänka tanken att säga eller skriva.

Jag tillhör dom som inte älskade att vara gravid. Som inte alls tyckte om hur min kropp förändrades och som fortfarande inte är nöjd 8 mån efter förlossningen. MEN jag älskar min dotter ändå och är otroligt lycklig över att jag kunde bli gravid.

Jag har gjort provrörsbefruktning men har inte ens kommit på tanken av att ta illa upp av det du skriver.

Jag garvar istället högt många ggr för att du skriver roligt och som sagt...det många känner men inte vågar säga!

Det är din blogg, skriv va fan du vill...om man inte gillar det förstår jag inte varför man läser? Behövs bara ett "klick" så slipper dom se "skiten" ;)

Kämpa!

/ Malin

2009-08-27 @ 00:14:05
Postat av: Jaana

Jag tycker också du är rolig.

Läser gärna din blogg, men du får nog förvänta dej reaktioner.

Det är helt i sin ordning, det bli så ;)

Skriv precus vad du vill, det är t(r)yckfrihet i sverige. Bra va :))))

Kram

2009-08-27 @ 10:27:10
Postat av: akiz

jag säger som Jaana! Skriv vad du vill, vi som känner dig vet, men visst kan det sticka i ögonen på folk som inte känner dig, men det är din blogg och som sagt (Malin) ett "klick" och de slipper se skiten :)

2009-08-27 @ 11:00:29

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0