body>

I min drömvärld.

Igår var jag på BVC och mätte fotbollen och lyssnade på den lilla fågelungens hjärtljud. med fågeln var allt bra, med mamman var det sådär. Som vanligt. Nu hade mamman lågt blodvärde, vilket innebär att hon måste äta järntillskott som i sin tur kan innebära att man blir hård i magen (Jippie! Jag som åkte in och ut på akuten för förstoppning i början av min graviditet för att tarmarna rörde sig så långsamt, och det är väl inte hundra än. Om man säger såhär; Roy sa till mig att det bara är killar som tar med sig tidning på toaletten, så fattar ni. jag blir där inne en stund!)

Eftersom dom inte är så skonsamma mot magen så kan även min magkatarr bli värre!!!
Yeah, yeah, fucking yeah. Det är hela tiden som att ha en vågskål där pest och kolera sitter på varsin sida och ibland blir det pest ibland blir det kolera. Aldrig blir det bra!

Tänk om dom sa; Du måste äta järntabletter, det kommer innebär att ditt bajs kommer få perfekt konsistens och det kan även påverka din magkatarr åt rätt håll så du slipper ha så ont, och till råga på allt så krymper brösten!

I min drömvärld!



Nu ska jag gå ut och gå med hunden i slowmotion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det hade kunnat vara värre---- pest och kolera på samma gång ;)



skämt å sido, så tycker jag verkligen synd om dig. det är så tråkigt att man ska dra på sig massa SKIT under en graviditet. Men tillslut när bebisen kommer, inser man att det är värt allt besvär!!!!

(Tänker dock aldrig mer bli gravid igen)

2009-08-18 @ 20:34:27
Postat av: akiz

Det var jag som skrev det övre

2009-08-18 @ 21:33:41

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0