body>

I morse pös luften ur min ballong.

Har det hänt nångång att nån gravid typ hoppat från Ölandsbron? Idag känns som en sån dag.
Allt energi, ork och luft har bara pysit ur mig. Jag är ledsen, arg, frustrerad och irriterad.
Om det inte var kaos i lägenheten hade jag bara lagt mig ner och dragit täcket över huvudet och fortsatt sova. Men jag får ingen ro i kroppen när jag lägger mig ner, för det är totalt kaos överallt. (Roy har målat i sovrummet igår.)
Idag ska jag till en läkare och prata om hur jag mår. Ska jag ha med mig ett A4-papper med alla besvär, krämpor, känslor så jag inte glömmer något eller ska det verkligen vara och kännas såhär eländigt att vara gravid?

Till råga på allt så kommer lägenheten vara ett fortsatt kaos till dess att hyresvärden renoverat det dom ska stå för. jag är en kontrollmänniska, jag gillar inte att ha det såhär.
Jag tror jag rymmer nånstans snart.
En koja i skogen blir bra.
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: johanna w

åh gumman, inte alls kul att du mår skit, få väl se d såhär tur på ett sätt att du inte mådde toppen idag för då blir det ju fel, jag menar bättre att må skit just idag då du ska berätta just om det. fast sen önskar jag såklart att du alltid fick må toppen, puss

2009-08-20 @ 13:15:03
Postat av: Michelle

Du söt...du skulle inte trivas i en koja i skogen. Stanna hemma.



Det kommer gå över...hjälper va!? Näe, jag vet...men det kommer gå över!!

Älskar dig gumman!

Puss puss

2009-08-20 @ 14:09:04
Postat av: sara

Hoppas det känns bättre snart..Alla tokia gravidhormoner som sätter iggn! Du är jätte fin fia, det e bara att hålla ut, du får ngt fint för det sen får du tbxdin kropp igen...! KRAM

2009-08-20 @ 17:11:28
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: akiz

är det ok om jag hänger på??? vi kommer snart bo i ett kaos, mitt i en flytt och en jääääävla flyttstädning!!! jag vill oxå försvinna ett par veckor till allt är klart! Jag haaaatar att flytta och ännu värre är det att städa. Nej jag har nu bestämt mig.. det blir en städfirma!!!



Lilla gumman, snart har du tryckt ut din fågelunge och allt kommer kännas mycket bättre....

Kanske inte de första 2 veckorna för då är allt kaos och amningshormonerna gör att man bara gråååååååååååååååååter och förhållandet får sina törner men man måste kämpa! och det gååååår om man bara vill... kämpa på gumman....

2009-08-20 @ 18:05:15
Postat av: Carro

Vet du vad, det är HELT OK att inte känna sig överlycklig när man e gravid. Det verkar ju skitjobbigt! En del tycker säkert att det är helt underbart och mår som bäst under den här tiden. Men alla e vi olika och det gör dig inte till en sämre människa! Accceptera dina känslor och bry dig inte om hur man "borde" må, det ger ju bara mer ångest. Dina vänner finns här om du behöver spy lite galla och ventilera! Puss

2009-08-21 @ 10:11:25

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0