body>

Mammaträff!

Idag bjöd svägerskan Johanna med mig på mammaträff. Jag är lite allergisk mot sånt. Nu känner jag dom flesta på mammaträffen och det kan definitivt vara nyttigt när barnen blir lite äldre, att få leka med andra barn. men just nu går det ju bara ut på en massa morsor som trycker i sig kaffe och bullar och utbyter blöjsorter, bajskonsistenser, ammningstekniker och så vidare.
För tillfället är min hjärna inte bara upptagen av sånt. Men man ska aldrig säga aldrig. Sen kanske jag jättegärna vill ventilera med andra mammor, men inte just nu.
Det är inte min grej.

Jag ska ju slappa och ta det lugnt har doktorn sagt... men vill ju så gärna att lägenheten ska vara färdig.
igår var vi på Bauhaus och inhandlade golv och på kvällen spacklade jag igen alla tusen hål i väggarna så vi snart kan börja måla.
Dagens projekt är att sy en duk (enligt IKEA-tips) och olja in vårt köksbord och sen ska Vildsvinssteken ska in i ugnen.
Sen ska nog Tyra och jag krypa ner i sängen till en film och vänta på att pappsen kommer hem.




Förresten, vad tycks om Roys snygga skor han fått av mig?




Kommentarer
Postat av: Michelle

Snygga skor...det är exakt likadana som mina, nästan! :) Fråga fru, hon har dem!! :)

2009-08-11 @ 11:23:45
Postat av: peter

bögiga

2009-08-11 @ 11:37:20
Postat av: akiz

du är välkommen när du är redo att snacka senap-och-kesokonsistens :)

Fina skor Roy har :) bra att du vilar mellan spacklet :)



2009-08-11 @ 18:07:46
Postat av: Anonym

Jag tänkte kommentera att jag och fru har likadana och att dom var lite coolare på oss..men kände att det var lite elakt. Efter att ha läst tidigare kommentarer så skrev jag det ändå :)

2009-08-11 @ 18:26:45

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0