body>

Matlagningstips 2


Enklare än att bli bjuden på middag kan det inte bli. Se till att bli det, minst en gång i veckan.
I lördags bjöd mina underbara svärföräldrar på kräftskiva. Svärmor hade kokat 180 svenska kräftor i öl och dom smakade himmelskt, även om jag är en finsmakare och bara äter kräftstjärten. Jag varken suger ut saft eller äter kräftsmöret. Bara det finaste är gott nog för mig.
Tyvärr fick jag inte skölja ner kräftorna med någon nubbe i år, men det gjorde min älskling åt mig istället. Han var lite lagom bakis efter en blandning av nubbe, öl, rödvin och whiskey. Vi hade en supertrevlig kväll och jag orkade vara uppe ända till klockan ett(!) och var befriad från några större smärtor i magen under kvällen.
jag tycker det är så härligt att mina och Roys föräldrar verkar ha funnit varann, inte bara för att vi är ihop utan för att dom gillar varann på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Carro

MUMS!!! Jag har inte fått sutta på en endaste lite kräfta ännu.. :(

2009-08-31 @ 11:42:22

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0