body>

Michelle, shut the fuck up!

Läser på Michelles blogg att hon är så glad över kärleken hon funnit. Inte påhittad "åh-så-lycklig-lycka" utan äkta genuin lycka. Åh vad jag unnar henne det och åh vad fin och go han är hennes nya. (Eller det där lät opersonligt.) Hennes Christoffer.
Carro undrade om han är för bra för att vara sann? Kanske. Ibland funderar jag på att sno honom. Tror jag skulle behöva en sån där snutte nu när jag vill ha extra omtanke och kärlek. Inte nån som säger att min tantröv kanske aldrig kommer försvinna och att jag kanske alltid kommer få ha kvar mitt juver. Bara för att retas, men ändå. Säg några fina ord om dagen och han skulle få behålla husfriden.

Men Roy kom också med blommor förut. Två gånger.
En gång precis i början när jag fått det köttigaste munsår du kan tänka dig och han var dum mot mig, tills jag flippade ur. Jag hade mens samtidigt kanske ska tilläggas. Då fick jag blommor och förlåt.
Sen var det en gång till. Minns inte varför. Kan ha varit för han tycker om mig.

Sen sa Michelle att jag hatar att få blommor.
Jävla Michelle.
Jag hatade att få blommor, dikter, (andra presenter) förut, för jag fick dom alltid som nån jävla förlåt-present och sen skulle allt vara bra. Hatar att känna mig köpt. Och dessutom hände det så ofta så det var aldrig nåt speciellt med att få blommor på den tiden.

Men Roy är så himla manlich så att få en dikt  och en blomma från honom skulle vara det bästa som finns!!!
Hahahahahahaa. Näe jag skojar. INTE EN DIKT!!!
Men en blomma då och då skulle inte skada.

Michelle skulle hållt sin stora trut stängd.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror att Michelle kille ÄR lite för bra för att vara sann (typ killen som lyckades komma undan i Mc Dreamy fabriken och nu letar alla på laboratoriet efter honom etersom det blir förödande om alla kvinnor skulle få veta att han existerar!



HAHA...skämt åsido.. är bara avundsjuk över att jag inte är "nykär"! Men jag fick också massa gulliga presenter och blommor i början! Är det så att dom slutar med det när dom vet att vi är fast?? När dom har "köpt" oss? Kanske...eller så upptäcker man att det finns andra sätt att visa sin kärlek..genom att säga fina saker till varandra "älskling", "tantröv" mm..haha..

2009-08-16 @ 08:56:01
Postat av: mamma

Där slog du huvudet i spiken Carro............så tänker killarna eller det är så dom är,dom tycker att dom visar sin kärlek på andra sätt.....sätt som vi tjejer lätt gömmer bort att det faktiskt var ett kärleksbevis från deras sida...det är så lätt att komma ihåg dom där dumma sakerna med Tantröv mm ,men om du tänker efter så säger dom nog fina saker oftare och dom tar man inte till sig lika lätt ........Jag tycker att du ska vara glad som har en sån gullig kille som du vet menar det han säger när han säger något.När han säger att han ÄLSKAR dig då menar han det ,och det är GULD värt .Puss puss min lillA FLICKA .

2009-08-16 @ 09:56:38
Postat av: akiz

Roy om du läser detta;skriv!!!! en dikt till Fia, och låt mig sedan få läsa den....



Det skulle förmodligen vara det roligaste den dagen :p



2009-08-16 @ 22:12:06
Postat av: Michelle

Haha...det gäller att passa sig nu när hormonerna löper! :)

Förlåt gumman...ska genast ta tillbaka det, kan dock inte minnas att jag sagt det till Roy, möjligtvis långt innan han, mannen i ditt liv kom, men då var det befogat.



Carro, fia...ni är för roliga. Ni är gulliga ni, tack tack! Tack för att ni unnar mig, tack för att ni gillar mig, gillar Christoffer, det värmer:)...vi tycker om varandra såå mycket, och än bättre...vi gillar er tokmycket!!!:)

2009-08-18 @ 08:59:55

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0