body>

Partybruden kommer tillbaka!!!





Det är konstigt vad livet förändras. för typ ett år sen stod jag på bardiskar och dansade, stod ofta för underhållningen på fester. Som på bilden ovan när jag och Annie spelar luftgitarr (!)
Idag syr jag dukar, oljar in matsalsbordet och tillagar vildsvinsstek.
Men jag vill påpeka att det bara är en tillfällighet. Jag har lätt att vända kappan efter vinden och trivs ganska bra med min tillvaro just nu, däremot tror jag inte jag kommer stanna i detta "hemma-träsket" för alltid. Bara för att vi ska få en bebis betyder inte att vi ska bli handikappade och min mamma och pappa hade minsann med oss små knattar på fester till sent på natten. Vi somnade under bordet när vi blev trötta. Det har varken jag eller mina syskon tagit nån skada av.
Så mina vänner, oroa er inte luftgitarren åker fram snarare än ni tror!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men så har du en mormor och morfar som gärna är barnvakt också ,det hade inte vi, så vi fick släpa med er överallt hahaha .

Jo vi hade en Mormor som ställde opp så vi fick åka utomlands flera ggr ....

2009-08-13 @ 18:19:56
Postat av: johanna w

så fint du gör med bilderna jag vill också kunna göra så hur gör man!?

2009-08-14 @ 09:37:55

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0