body>

Ser jag gammal ut nu???

Det som jag nu ska berätta hände inte idag, inte igår utan för ca 1 vecka sen när jag skulle åka till Obs för att titta på blomkrukor.

Jag ser en 3-säljare innanför butiken. INTE få ögonkontakt, titta åt ett annat håll är mantrat i mitt huvud.

3 säljare: Hej tjejen, kolla här vad du ska få av mig (håller upp ett simkort till mobiltelefon)
Jag: Varför skulle jag vilja ha det, jag arbetar på Telenor.
3 säljare: Har du sånt där internabonnemang då?
Jag: Ja, det har jag (börjar gå därifrån)
3 säljare:...som du får ringa hur mycket du vill för
Jag: Ja, det får jag (Inte riktigt sant, men det ska väl han skita i)
3 säljare: Tjejen, är du säker på det?
Jag: Ja, de är jag, och oavsett så är jag inte intresserad. (Börjar bli irriterad på killen som är en sån där flört-charmör-äckel-typ.)
3 säljare: Men hur gamla är dina barn då, dom kanske behöver det här (viftar med SIM-kortet)
Jag: (Spänner ögonen i honom) Jag har inga barn.... än. Tack och hej.

Trodde han att jag hade så gamla barn så dom äger en mobiltelefon?
Hallå? Jag brukar faktiskt kunna åka på halv biljett på bussen.
Menar han att vinden har vänt och att jag helt plötsligt ser gammal ut?????


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHA!! Det var det jävligaste! RIng Tre och fråga vem det var som stod där den dagen och skicka ett hatbrev. Enda rätta!

2009-08-26 @ 13:07:03
Postat av: Jaana

HAHAHAHA..;))))))))

2009-08-26 @ 17:11:59
Postat av: johanna w

haha vilken mupp snacka om slut på argument för att du ska bli intresserad

2009-08-26 @ 19:24:27
Postat av: Anonym

vaddå då?? du ser väl ut att vara typ 30... de e väl inget konstigt me de..

2009-08-26 @ 19:43:41
Postat av: akiz

Oliver är 10 och har en mobil, hade du fått barn när du var 20 hade ditt barn kunnat ha en mobil nu, så det var nog inget illa menat, men man bör ju passa sig lite som säljare, särskillt om man stöter på en gravid Fia :) hahahaha, du är rolig du, och du ser absolut inte gammal ut!!!!!!!!! Men att åka på halv biljett på bussen är väl värre. ! 16 år är det väl då ?? :) hahaha. Puss

2009-08-27 @ 11:05:30

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0