body>

Sjukskriven!

Jag är så arg på mig själv. För ingenting blir som jag har tänkt mig.
Jag som tänkte vara duktig och jobba och stå i. (Även om man nästan jämt är sjukt trött eller ledsen eller sur eller har ont nånstans, så tänkte jag härda ut)
Men nu har jag fått magkatarr.
Har ju sagt att jag känner mig nedstämd och stressad. Sen kom halsbrännan som ett brev på posten och nu tydligen tar bebis massa plats som gör att magmunnen är öppen och läcker ut syra.
Får sjuka kramper när jag har ätit. Tur att min cravings inte är mat!
Jag har förresten inga cravings alls.
Så nu är jag iallafall sjukskriven. Ska passa på att vila, vila, vila. Tror det är vad min kropp behöver och vill.
fast jag har svårt att komma till ro och bara ligga still. Jag är ju en duracellkanin.

Vår bebis kommer antingen bli boxare eller fotbollsspelare. Jag får ordentliga slag eller kickar, mest på kvällarna och igår kunde Roy till och med se kickarna då magen buktade ut som en alien vid varje slag.
Det är en härlig känsla!


Kommentarer
Postat av: johanna w

åå va mysigt vill känna nu! ja min lilla fis nu är du duktig och tar det lugnt och vilar, du behöver, bebis behöver och där med basta.

puss på magenbus

2009-08-08 @ 11:26:59

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0