body>

Vissa kvinnor blir lämnade.

Litet tillägg till det förra inlägget.
Varför jag är rädd att bli lämnad är för att Michelles mamma har sagt att det faktiskt är vissa kvinnor som är så jävliga under sin graviditet så dom blir lämnade av sina män.
Ärlig mamma!
Härlig mamma!

Men jag är inte så jävlig. Jag är snäll också. Och nykär i min kille. Drömde i natt att han träffat en ny tjej som hette Veronika (fult namn) och hade page, eller ja, ännu kortare än page fast i mittbena.
Sen vaknade jag på morgonen och insåg hur mycket han betyder för mig och blev nykär.
Så nu ska jag krypa ner  med honom i sängen och ge han nåt som han tjatar om varje kväll....






Kommentarer
Postat av: johanna w

va fina ni är!

visst är dom härliga gravidhormonerna, just kunna bli sådär skitjävligt sur för att sen blir tokkär =)

2009-08-10 @ 22:12:48
Postat av: akiz

sånna drömmar är bara nyttiga, det är då man uppskattar det man har!!!! ta hand om varandra och var snälla. Ni är så fina ihop, och Alven vill ju att hennes gudföräldrar allllllllltiiiiiid ska vara tillsammans!!!!!!!!!!!!

2009-08-11 @ 08:05:51
Postat av: Fia

Det ska vi Akiz, han har lovat att aldrig lämna mig för Veronika med pagen!

2009-08-11 @ 09:48:11
Postat av: Michelle

Haha...mamma hävdar att hon aldrig sagt så...eller rättare sagt, hon säger "-Har jag verkligen sagt så!?":) Japp, det har hon!

2009-08-11 @ 11:21:25
Postat av: Carro

Sådana drömmar är det värsta som finns...för mig brukar det mer bli att jag vänder mig om i sängen och ger Thomas en lavett, inte så mycket kärlek...haha

2009-08-13 @ 06:33:04
Postat av: räkan

fia ger roy lavetter också har jag hört:) hihi, fiddeli, du e fö go du, nån veronica kan inte bräcka dig!! love

2009-08-14 @ 21:38:39

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0