body>

En styck våldtäkt, tack!

Så, nu har jag blivit lite våldtagen på BB. Det var ingen trevlig upplevelse alls faktiskt. Men hinnsvepning ska tydligen mjuka upp livmodertappen som tyvärr inte verkar vilja mjukna av sig själv på mig!
Om nu inte bebis behagar komma under kvällen/natten så ska jag bli igångsatt i morgon!!!

Det är ingen idé att vänta tills på tisdag, kom jag överrens om. 
Men läkaren villle gärna påpeka att detta inte innebär bebis i morgon, det kan dröja ytterligare 3 dygn!

Så, mina vänner, det börjar iallafall närma sig! Kanske har jag en alldeles alldeles nyfödd liten plutt på julafton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas o vad bra att du fick den där hinnsvepningen =) Är glad för din skull.

Tänker på er!



Kärlek!

2009-12-19 @ 14:17:38
Postat av: sofia

Ja hoppas han kommer snart så du slipper ligga på BB på julafton...

Han var verkligen en envis liten kille ;)

2009-12-19 @ 15:41:10
Postat av: räkan

gud sååå skönt, tur du fick lite fart på dom!!! du är stark gumman, bäst e du!!! bara roy håller sig vaken nu då!!!

2009-12-19 @ 17:51:04
Postat av: Carro

Trevligt! Tur att det finns medicinsk våldtäkt...

om han bara visste vad an utsätter sin mor för! Hoppas det blir en snäll unge för det har du förtjänat! Puss

2009-12-19 @ 18:58:56
Postat av: akiz

men du stretade väl inte emot direkt va;)



puss

2009-12-19 @ 19:06:28
Postat av: johanna w

Både du och akiz har haft/har väldigt "spännande" latensfaser, jag är inte ett dugg avis. Håller alla tummar och tår och nu, detta kommer gå skitbra och du fixar det galant, säg nåt som du aldrig klarat av.. nej just det, fia kan allt!

2009-12-19 @ 19:58:32

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0