body>

Fingrarna på bilden går inte att äta!



Detta var i fredags. Dagen innan jag hoppades innerligt att bebis skulle trilla ut.
Jag inser när jag tittar på bilden att min kroppsuppfattning är litegrann skev. Jag tror faktiskt att jag är fetare än vad jag verkligen är. Men nu har jag faktiskt gått upp 17 kg. Och även om magen är stor så väger inte magen så mycket, så givetvis är det jämnt fördelat över hela mig och utblandat med massa vätska och lite godis.
Prinskorvsfingrarna kan nog till och med ni urskilja av den här bilden. Snart är dom ett minne blott.
Åh, vad jag längtar efter att sova på mage och ta på mig skorna själv!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Vad vacker du är!

2009-12-06 @ 12:10:03
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du är ju jättefin! Det ser ju i alla fall ut som att du bara har fått mage... och fingrar möjligtvis ;)

Bebi kommer snart... inte kommer du att behöva gå två veckor. Nejnej. Jag är helt osynsk, men jag säger att han (det var en liten pöjk va?) är ute inom 3 dygn.

2009-12-06 @ 12:35:29
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Jaana

På torsdag är det dags..va kul :)))

Du kan väl blogga när du förder och berätta lite hur det går??

Kanske mellan värkarna..

2009-12-06 @ 14:45:49
Postat av: johanna w

hade hoppats på att finna bloggning från förlossningen här nu, har svårt att sova och tänkte, "kan det vara sympati med fia tro?, är hon uppe och krystar..?" jag måste kolla bloggen.., vi håller alla tummarna på att detta är fallet om inte just nu så vilken minut som. lycka till

2009-12-07 @ 02:29:55
Postat av: Sofie

Du är jättefin i magen, men nu vill vi hellre se lillgrabben utanför magen :) Jag har också korvfingrar och tår nu för tiden, hopplöst att inte komma i sina skor. Men snart får vi shoppa vanliga kläder och skor igen!!! Jag längtar, vi får ge oss ut på en shoppingtur med barnvagnarna så småningom.

2009-12-07 @ 20:16:26
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0