body>

I morgon... i morgon... i morgon....

Jag är skitnervös inför morgondagen.

Vad som ska hända. Om det sätter igång som det ska, om det går fort eller långsamt. Om bebis kommer i morgon eller om 3 dagar. Tror ni jag kommer sova en blund inatt?
Det kommer jag inte, fast jag vet att jag borde.

Kanske ska dom göra en ny hinnsvepning i morgon bitti, det ser jag fram emot.
Att få sin livmodertapp misshandlad av en läkare som halvligger över en för att hon tar i så med fingrarna långt in i hallongrottan, kan vara bland det skönaste jag har gjort!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag ska ALDRIG mer bli gravid. ÄR skitnervös också.

Fatta att man väntar o väntar och nu är det nära. Skulle nog inte börjat läsa din blogg, men det hade jag inte velat vara utan iaf :)



Nu snart kommer bebis..(fast han skulle verkligen kommit för läänge sen, typ den 10:de)



Lycka till nu sofie

2009-12-19 @ 22:37:08
Postat av: akiz

det kommer att gå jättebra... de flesta som sätts igång får sin bebis samma dag......kraaaaaam lycka till tänker på er.

2009-12-19 @ 23:36:46
Postat av: Cissi

Så spännande! Och kom ihåg att det är aldrig fel att blogga mellan värkarna, eller att tänka på att kräva in fotografen till webbis-sidan direkt när bebi är ute ;)

Stort lycka till! Ska tänka på er och hoppas på en snabb och okomplicerad förlossning (typ en krystvärk - ute!). Kram

2009-12-20 @ 03:34:31
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åh hu det låter oskönt, men fokusera på varför... Snart ligger han där och skriker på ditt bröst. Hoppas det går bra idag och att han flyger ut! Kramar från oss och kommande sysslingen

2009-12-20 @ 08:56:29
Postat av: SOFIA

Tänker på er!

Kanske har han kommit ut nu??

Kram

2009-12-20 @ 20:25:40

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0