body>

Mer, ge mig mer!!!

Jag har snackat med en fotograf om att ta lite bilder, fina, sensuella bilder fast med mage. Detta var för några veckor sedan. Innan Atlanten flyttade in i min kropp.
Så jag hörde av mig igår och tyckte att jag skulle avboka det hela med ursäkten att jag inte alls är särskilt attraktiv utan nu bara tjock. Det är väl inget vackert att spara för eftervärlden, att slösa filmrulle på och jag lär förmodligen inte hänga upp några fina svart-vita bilder på en albatross i mitt fina hem ändå.

Så fick jag svaret:
Jo, kom igen nu, jag har hört att du har en mycket fin gravidkropp.

Jamendåså. Det var ju bara det jag ville höra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Sv: Det låter bra :)

2009-11-12 @ 15:10:15
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: räkan

ja, va väntar du på??? gör de nuuuuuuuu

2009-11-12 @ 17:40:20
Postat av: MalinW

HejHej!! Har precis läst din blogg från början och jag blev fast....du skriver vansinnigt bra/roligt =) Jag kommer absolut fortsätta följa dig.



Stort grattis till kotten i magen förresten!! Du har verkligen nåt underbart att se fram emot... Kämpa på nu...det är inte långt kvar tills lillskrutt ligger i din famn!!!



Stort lycka till!!! Kramelikram

2009-11-12 @ 20:03:56
Postat av: johanna med naglarna..

faan jag diggar dig Fia, klart som satan att du ska ta bilderna!!

Ursäkta svordomarna;)

Ta dom nu innan du krystat ut livet där inne..

2009-11-12 @ 22:42:47

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0