body>

Mitt barn får knarka.

Michelle var här igår och hjälpte mig med lite hårbestyr. I mitt hår hällde hon medel från en flaska med dödskalle på. Efter ett tag spred sig doften och jag tänkte, snart kan jag gå på vatten!
Jag menar att om jag andas in det där blir jag nog hög som ett hus, doften var stark och frän, men Michelle tyckte jag gnällde. Jag var tvungen att öppna ett fönster och få frisk luft.

Jag som inte ens fått hjälpa till att måla väggar under min graviditet för folk har sagt att man inte ska andas in målarfärg, är det okej att freebasa starka kemikalier då, eller har jag gett mitt barn sitt livs tripp nu???

Kommentarer
Postat av: akiz

färgade du håret eller vad gjorde du med ett medel med en döskalle på? :)

2009-11-17 @ 10:12:41
Postat av: Michelle

Du gnällde ju! ;) Dessutom så var det ganska komiskt när du hostade, harklade, spottade i slasken, öppnade fönstret och försökte springa ifrån doften...som satt i ditt eget huvud! ;) Skadeglädjen är den enda sanna. Puss på dig

2009-11-17 @ 12:39:15

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0