body>

Vad blir det för kön?

Vi har ju tagit reda på könet, men 100% kan dom aldrig riktigt vara och vill inte säga att dom helt säkert ser nåt. Vi har ju ställt in oss på vad det blir, eller ja, jag iallafall. Roy är fortfarande lite tveksam och tror att det kan blir vad som helst. Ett skrockfullt test som jag hittade på nån föräldrarsida på nätet visar nog att han har mer rätt än jag...


Bebisen hickar:
Lite- pojke
Mycket - flicka

Magen:
Toppig framåt - pojke
Bred åt sidorna -flicka

Magen:
Långt ner - pojke
Högt upp - flicka

Din hud:
Torr- pojke
Mjuk- flicka

Ditt hår:
Tjockt & glansigt - pojke
Tunt & matt - flicka

Bebisens hjärtljud:
Under 140/min- pojke
Över 140/min - flicka

Illamående de 12 första veckorna
Nej- pojke
Ja - flicka

Sover på:
Vänster sida - pojke
Höger sida - flicka

Hormonrand
Tydlig rand- pojke
Ingen rand - flicka

Du är sugen på
Sött - pojke
Surt & salt - flicka




5 svar på pojke.
5 svar på pojke.


I och för sig så är det inget vetenskapligt test, endast skrock! Men än kanske vi inte ska ropa hej!?

Kommentarer
Postat av: Jenny Melin

Jag har 2 pojkar. Första graviditeten mådde jag jätteilla, bebisen hickade hela tiden, randen på magen var väldigt tydlig och jag var sugen på surt godis hela tiden. Andra graviditeten var precis tvärtom. Men lite roligt är det att gissa vad det blir...

2009-11-05 @ 09:20:42
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0