body>

Bo på herrgård!

Mitt absolut bästa tips ska ni få nu.

Om ni går in på Fyndklubben.se, väljer en 4 nr prenumeration på Amelia så får ni ett halsband och en lyxig hotellövernattning för 2 i Herrgårdsmiljö. För endast 98 kr.

Den närmsta Herrgården ni kan välja i småland är ett i Berga, Högsby som heter Solhöjden och är ett spökslott. (För er som bor på andra ställen i Sverige finns en hel lista på herrgårdar och olika middagspaket)

För att ni sedan ska få ta del av detta erbjudandet så måste ni på plats äta en 3-rätters middag för 295 kr/person.
maten på Solhöjden är fantastisk, miljön är spöklik och det är helt lugnt och tyst. Det finns en relaxavdelning men annars föreslår jag att man tar med en dator med massa filmer, en god bok eller bara idkar en massa sex för förutom att äta, bada och basta finns det typ ingenting att göra där. Men gud så avslappnande och skönt vi hade det när vi var där.

Vad sägs om det? Prenumerationen för 98 kr och sedan hotellövernattning plus mat för endast 295 kr/person.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Mys!! Tack för tipset!!



Puss

2009-10-15 @ 11:23:28
Postat av: Anonym

Jag vill

2009-10-17 @ 17:47:20
Postat av: Anonym

Jag vill /mamma

2009-10-17 @ 17:48:04

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0