body>

Det var ingen fis!!!!

Igår var en sån kväll när jag inte kunde somna i sängen. (Inte så konstigt när jag hade sovit 5 timmar på dagen) så jag tog min kudde och var på väg från sovrummet till Tv:n, då Roy frågar mig om nåt och jag blir ståendes kvar i sovrummet i mörkret.

Pruuuuuuutt!

-Vad var det? en fis? Undrar Roy.
-Nä, men det kom från röven, fast jag tog inte i, svarar jag.
-Hahahaha älskling du är så störd, du ska vara glad att jag inte har en blogg. Godnatt nu knäppis.


Så jag tänkte, jag bjuder på den. Det var ingen fis. Det var vanlig luft som smugit sig upp i röven!!!


Kommentarer
Postat av: Annie

??? smugit sig upp..?

2009-10-30 @ 11:16:48
Postat av: Fia

Annie, jag är inget bra på anatomi, har ingen bättre förklaring, det var luft, inte fis.... sen vet jag inte hur den kom in där :)

2009-10-30 @ 11:31:29
Postat av: Sisela

Du förgyller då bloggvärlden med dina underbara inlägg=)

2009-10-30 @ 15:19:21
Postat av: Carl Tobias Adamsson

Haha underbart när luft kryper upp så där :D

2009-11-04 @ 15:48:51
URL: http://www.jag.nu/ganget

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0