body>

Jag ser in i framtiden!

Jag har ett litet tag haft känslan av att min vän Eva är gravid. Hon skrev på sin blogg att hon mådde dåligt och känslan förstärktes. Jag frågade om hon var på smällen och fick aldrig nåt svar.
Aha! Tänkte jag, eftersom Eva alltid varit lite hemlig i början av sina graviditeter.

I morse fick jag ett sms från henne där det stod:

"Nu är det min tur! :)"

Ja, Jippie. Yes. Jag hade rätt tänkte jag. Jag kan förutse saker, jag har gåvan! Så jag svarade:

"Jag visste det, Jag är synsk :) Grattis!!!! När?"

Ett glädjerus spred sig i kroppen och jag blev alldeles lycklig över att min kompis väntade sin trea, men så kom svaret:

"Alltså nej, Hahahahahahahahah jag dör. Hahahahah nej, nej, nej. Det är min tur att färga håret nu!"

(Och lite senare kom bildbeviset i form av ett mms.)

 

Så jag är nog inte synsk trots allt. Jag bara inbillar mig saker. Ha ha ha.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva

hahah! Fia du skulle bara veta på hårsalongen... jag flämtade rakt ut eller kanske mer grymtade ut något, vilket gjorde att alla inne i salongen tittade på mig....

-ehhh eller va?! Säger jag.... och känner att jag måste förklara!

Där var tjejerna som klippte, kunder, Lina som skulle sminka Therese (i min gamla klass) hon skulle gifta sig denna dag... Till saken hör att all uppmärksamhet bör vara kring denna brud...

Där kommer jag in, allas ögon kollar på mig.

Och jag känner att jag måste förklara....

Känns som om jag likaväl kunde ställa mig upp och hålla ett tal med en mikrofon (en sån uppmärksamhet)

Men jaa... ehhh det kom ett sms från fia... bla bla bla, börjar jag.

Kunde lika väl sjunka ner i stolen...

Men alla fick sig ett gott skratt, och jag bjöd på den...

Trots att jag kände mig dum o sno uppmärksamheten ett litet tag....

piiinsamt!

Dumma Fia!! ;)

2009-10-11 @ 17:52:51
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0