body>

Skulle lyssnat på Carro.

Öpp öpp öpp sa Carro igår när jag beställde in min andra alkoholfria öl till kvällens tjejmiddag.
Det är ju nämligen så att jag blir bakis av alkoholfritt.
Vaknade ca halv sju i morse när älskling är på väg till jobbet (övertid igen, grrrr) och flåsar efter ett glas vatten då strupen är lika torr som Sahara och huvudet bankar.
Så, ja, jag kan väl bara konstatera att jag återigen har blivit bakis av alkoholfritt. Nu får det bli läsk tills jag kan svepa en vinare på riktigt!

Kommentarer
Postat av: akiz

alltså jag fattar inte. smyger de ner alkohol i det alkoholfria eller? jag blir oxå typ full på alkofritt, men har dock inte blivit bakis ännu....:) bra jobbat

2009-10-10 @ 10:26:58

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0