body>

Vad gjorde jag innan du fanns?



För varje dag som går inser jag mer och mer hur mycket jag älskar min man, pappan till vårt lilla barn som snart ska komma. Jag trodde inte man kunde tycka om någon så mycket som jag tycker om dig.
Vad var mitt liv innan du kom in i bilden? Varför fick jag inte träffa dig för länge sen?

Idag hittade jag ett gammalt block med lite kladd i.
Innan jag åkte till Norge så spådde min moster mig. Hon såg en man som började på R.
Detta har jag skrivit ner, just för jag tyckte det var en konstig bokstav. Det finns inte jättemånga namn på R.
När vi kom till Norge och började jobba på ICAs lager så blev vi utbildade av en rödlätt, mycket snäll kille, dock inte allt för fager, som hette Rune. Tjejerna skojade med mig om att detta var nog mina drömmars man. Min man som hette Rune. Sen tänkte jag inte mer på det, utan fortsatte drömma om min prins på den vita hästen (eller vad det är man nu drömmer om) tills jag idag rensade bland gamla räkningar och skit och hittade blocket där det står:

Min framtida man heter nåt på R. Vadå R? Rolf? Rutger? Rudolf?


Nä, Roy såklart!
Älskar dig honey!


Kommentarer
Postat av: akiz

visst e det underbart när man har träffat rätt!!!!!

2009-10-08 @ 13:28:57
Postat av: Carro

Scary! Tur var väl att jag tvingade er att hångla på Harrys annars hade du väl blivit ihop med Rune!! haha

2009-10-08 @ 13:58:30
Postat av: Jaana

;)

2009-10-08 @ 15:57:13
Postat av: räkan

jag tror fortfarande på rune asså:P

2009-10-12 @ 18:08:36

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0