body>

Älskling har du lust att töja mig ikväll så det svider?

På yogan tipsade läraren om en förberedelseolja från weleda. En olja som jag tipsade mina svägerskor om, hade råkat komma över det tipset redan innan jag var gravid. En olja som man ska smörja i mellangården (Inte den mellangården där Lasse, Bosse och Anna i Bullerbyn bor!)
Från och med v 34 ska man börja med 10 minuters massage i mellangården. Roy ser fram emot detta, för jag har lovat att han ska få massera mig. Han tjatar och frågar om det är dags snart!!!

Yoga-läraren berättade lite mer utförligt om hur hon tycker man ska göra för att mjuka upp de nedre regionerna så man slipper sprickbildning.

"Du ska inte bara smörja mellangården utan även slidöppningen, du kan be din partner stoppa in två fingrar och sedan spreta på dom så mycket att du får en svidande eller brännande känsla i underlivet. Upprepa detta sedan varje dag, så töjer du slidan"

Jamen, Jippie, det låter väl mysigt.  (Jag kan ha missat att det är porr-yoga jag går på!)

Älskling har du lust att töja mig ikväll så det svider?

Kommentarer
Postat av: johanna w

hahaha den yogan du går på verkar galen och komisk, synd att den yogan jag började på inte var lika spännande då hade jag nog inte hoppat av.

2009-09-23 @ 09:49:08
Postat av: Carro

Inte nog med det, ska bli fasen så kul att höra om den yogan du måste gå på för att tajta till allting efteråt!!!

2009-09-23 @ 10:15:09
Postat av: akiz

hahahaha carro....



Fia, be roy be dem att sy några extra stygn bara OM du skulle råka spricka. :)

2009-09-23 @ 10:34:32

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0