body>

Bakifrån?!



Jag frågade min kille för ett par dagar sen om jag ser gravid ut bakifrån. (Då menade jag givetvis om man ser magen.)
Han har tyvärr inte lärt sig ljuga tillräckligt bra än för han svarar
"Men älskling, det är klart du gör!"

Det är bara det att när jag tittar mig själv i spegeln just bakifrån så ser jag inte magen, självklart ser jag några extra kilon och det var väl dom min kille menade när han säger ATT DET ÄR VÄL KLART JAG SER GRAVID UT!
Han kunde lika gärna sagt det rakt ut. Näe, inte gravid, bara fet!

Så idag ringer min skata till vän, Tulle och tycker jag ska lägga ut fler bilder på hela mig. Hela min kropp. Hon vill såklart gotta sig i att jag nu ökat 8 kg (kanske 9)i vikt! Häxa!

 

 


Kommentarer
Postat av: mamms

Du ser jätte smal ut bara en liten kula där fram puss

2009-09-16 @ 19:26:34
Postat av: Annie

Fiagumman...du är fortfarande het! Tack för fikat igår..synd att vi blev störde av att Tulle ringde o kraxade! =)

2009-09-17 @ 07:32:57
Postat av: johanna w

en riktig milf =) superfin

2009-09-18 @ 11:46:59

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0