body>

Extra allt!


Igår försökte jag klämma in min kropp "extra allt" i ett par jeans. Det gick inte så bra skulle man kunna säga.
Tårarna kom. Jag visste inte att jag skulle ogilla så mycket att gå upp i vikt. Trodde jag hade det självförtroendet som skulle klara av en tjockisperiod till i livet (förra gången var jag runt 22 och fick en röv som förföljde mig när jag gick på stan, det såg ut så i skyltfönstrena iallafall.)

Roy ligger på sängen och kväver ett gapskratt när han övervakar spektaklet.
Spektaklet är jag, ett fetto som sliter, trycker och ålar sig i ett par 25:or i jeans.
Sen klarar han inte längre och säger att min röv ser ut som hans morsas, och så vrålar han av skratt.
Jag tycker att min svärmor är jättefin, och det tycker säkerligen hennes son med, men liknelsen vet jag inte hur jag ska tolka. Han tyckte helt enkelt att röven såg stor ut och att jag var naiv som trodde den skulle få plats i ett par skinnyjeans.

Fy fan vad jag ska skratta när han får hängpung!!!

 


Kommentarer
Postat av: johanna w

Du är i alla fall hur fin som helst!!!

2009-09-09 @ 18:44:20
Postat av: Anonym

Är du störd??´25:0r i jeans och bebisen komma ut i december. Vännern, du kom väl ihåg vad du sa till mig första gången vi sågs efter förlossningen?????????????? - oj, vilken stor röv du fått! OCH vi va i butiken oxå! Det är bara att inse faktum....:)

2009-09-10 @ 09:17:05
Postat av: mia

Oj, jag glömde att säga att de va jag som skrev ovanstående......:)

2009-09-10 @ 09:17:43
URL: http://www.revolt22.se
Postat av: Michelle

jag tycker att du och Roy är som ett radarpar. Lika knäppa...man kanske kan säga Roy och Roger istället, Helan noch halvan (Ni får bråka om vem som är vem;)), Kling och Klang, Eva och Adam...ja, ett radar par!



Puss

2009-09-10 @ 13:06:02
Postat av: Jaana

suck

Är icke gravid, skulle för allt i världen inte komma i ett par 25:or ler

Du kommer att bli så fin igen när lilla bebisen har ploppat ut (jättesnabbt och smidigt)

Du är väl fin nu också.

Gravida kvinnor är vackra kvinnor Sofie... :))))

2009-09-10 @ 17:13:42
Postat av: Jenni

Hej Fia!

Kul att du hittat till min blogg, och underbart roligt och underhållande att läsa här! Du bjuder på mycket, härligt! Förstår hur du känner vad gäller din graviditet. För mig var det som en sorts hatkärlek! Tur att man glömmer fort och tur att man får världens bästa belöning för sitt slit!

Lycka till!

Kram

2009-09-11 @ 10:28:12
URL: http://www.jenni80.bloggsida.se
Postat av: Mella

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska säga.. 25:or i jeans, mindre än tre månader till beräknad förlossning och du kallar dig för fetto? Nu har väl ändå kroppsuppfattningen blivit lite skev Fia? Jag säger det med glimten i ögat, men skärp dig nu! Puss på dig!

2009-09-11 @ 19:12:41
Postat av: akiz

hahahahaha, du är rolig du.... men ett fetto är du då inte... bara gravid, och då helt perfekt gravid....jag blir avis!!!!!!!!!

2009-09-14 @ 19:02:59

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0