body>

Konsten att ställa till en scen!

Ikväll åt vi på Table 20, ett ställe som alltid har fantastisk mat. Dock inte ikväll.
Jag beställde in en cesarsallad.
Kunde inte äta upp den, eller knappt äta alls den smakade skit.

-Smakade maten bra?
-Näe, faktiskt inte, maten smakar fisk.
-Ja, det är ju en ceasarsallad.
-Med kyckling!
-Det är anjovis i dressingen.
-Jo, det vet jag, men denna maten smakar bara fisk.


Kyparen tar med maten ut i köket och kommer tillbaka, ber om ursäkt, kökschefen hade försökt spä ut dressingen, hon var medveten om att det var alldeles för mycket anjovis i såsen.
Kyparen undrade om han fick bjuda på pannacotta.
Äter inte gärna en efterrätt när jag är hungrig så jag avböjde och slapp istället betala för läsken!!!!
Min fiskmat fick jag dock betala för!


Och jag ställde inte ens till en scen, mina gravidhormoner är i schack, kan man säga.
Tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag fick precis samma smak på min caesarsallad när jag åt där. Fiskrens.

2009-09-10 @ 08:48:20
Postat av: Michelle

Jag är chockad, och då inte så mycket över fisksmaken utan av utebliven attack. Fia, bravo. Fast det hade varit kul med en scen :)

2009-09-10 @ 16:13:03
Postat av: akiz

va???? e du inte klok madicken??? jag skulle ställt till 2 scener jag :)

2009-09-14 @ 18:54:25

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0