body>

Lina och ByggareBob

Idag har jag haft kvalitetstid med min Lina. Min fina Lina. Vi har pratat skit, klagat på Marcus när han leker "Byggare Bob" och myst med våra bebisar. (Hundarna alltså.) Jag är Gudmor till hennes söta vovve. För att Gudmödrar alltid har ett extra gott öga och alltid ställer upp. Tror hon behöver hundvakt och att det är därför hon fjäskar med gudmor-grejen!
Kanske "ger igen" och låter henne vara barnvakt till vår dvärg varenda dag sen...

Jag hade svårt för Lina i början, när hon kom in i "gänget" men det visade sig att hon var en av dom få som man verkligen kan lita på. Att Lina inte hade tusen tjejkompisar var nog av samma anledning som att jag alltid hellre umgicks med killar än tjejer. Tjejer är så komplicerade, så skitsnackiga, så svåra att förstå sig på.
Men min Lina är bra hon.
Tack för idag Vännen!

 

 




(När vi roar oss så leker vi svartskalle och misshandlad hora!)


Kommentarer
Postat av: räkan

hahah, nu äntligen fick jag tag i internet! du e för go du, love you baby!! hehhe, jag fjäskar väl inte:P min bebbe behöver också gudmor juuueh!!!

2009-09-22 @ 16:07:56
Postat av: Michelle

Jag kunde inte sagt det bättre själv Fia.

Bra där!! ;)



Puss

2009-09-22 @ 16:09:01
Postat av: Annie

Snygga ni är på bilden..grabbar! låter som ni hade en toppenbra dag ihop! Kram!

2009-09-22 @ 16:14:27
Postat av: akiz

Gud vad knäppa ni är :) ni ser sjukt roliga ut.

frågan är bara vems idé det var? vem av er är "knäppast?" ;)

2009-09-22 @ 22:41:42
Postat av: räkan

akiz de var en dum fråga de där:P vem tror du egentligen? heheh

2009-09-23 @ 10:21:22

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0