body>

Om att ha förstående vänner.

Igår ringde jag min älskade vän Helena (som påstår att vi inte längre har någon kontakt, förutom att hon slaviskt följer min blogg. Det är skitsnack vännen, tänker på dig dagligen och saknar alla galna upptåg med dig. Vi har bara lite mindre gemensamt just nu, men du kommer alltid vara en av mina absolut bästa vänner!)

-Hej det är Helena.
-Hej vännen, vad gör du?
-Jag dricker vin med Louise, eller förlåt var det elakt?
-Ja.
-Jag tar en fika med Louise.

Bra där!


Jag är så sjukt jävla helvetes fan sugen på vin!!!
Sprit, öl, cider går också bra!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Fin kompis tycker jag, hon fann sig snabbt :)



Du..det är INGE kul med varken sprit, vin eller öl..inte ens cider..man blir knäpp i skallen av det ;)))))

2009-09-13 @ 15:36:20

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0