body>

Om hängpattar...

När Roy är uttråkad kan det mesta hända. Han är helt enkelt helt sjuk i huvudet.
Igår låg jag på soffan och var uttråkad, han gick förbi och jag vrål-stirrade på honom med onda ögat.
Han stannade upp, tittade på mig, såg lite fundersam ut, frågade vad det var och såg ännu mer fundersam ut. Då började jag skratta, utan att svara honom. Då säger han:
"Lägg av, du är ju som mig, den här världen har inte rum nog för två sådana idioter, du måste vara som dig själv."

En stund senare säger jag:
"Älskling, jag har kommit på ett annat fint namn på vårt barn, Leif!"
"Nähä, det har jag också tänkt på, vad roligt, ja Leif kan han heta så kallar vi honom Leifi"


När jag frågade honom om han tror jag kommer få hängpattar så svarar han:
"Då kan du köpa massa brun-utan-sol och sen göra rastaflätor så kommer du se ut som en neger!

Tror ni att det är lätt att någonsin ha en normal diskussion med honom?


Kommentarer
Postat av: Jaana

Hi,hi,hi! :)

2009-09-23 @ 14:47:02

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0