body>

Roy jobbar för fullt!

I Onsdags målade Roy barnrummet.
Igår när Roy kom hem från jobbet åkte vi till Ikea.
Idag ska Roy sluta tidigare för att måla igen.
I Helgen ska han göra ett hemligt projekt i lägenheten.

Och jag har inte tjatat, jag har inte bönat och bett med tårarna sprutandes för att jag blir tokig på att det aldrig blir färdigt.

Så nu undrar jag:

1. Har han varit otrogen?

2. Ska han dra iväg och jaga hela nästa helg, och nästa, och nästa och nästa?

3. Ska han ut och supa ner sig i helgen?



Vad tror ni???



Kommentarer
Postat av: akiz

jag tror att det är den fula fågeln i frysen han vill att du ska tillaga :)

Hahahaha.



Ne, faktiskt tror jag att du har fått en fullträff i val av kille, han e nog bara snäll och gör det utan att ha någon baktanke alls. en snäll kille som gör allt för sig tjej!!!



puss

2009-09-04 @ 11:03:06
Postat av: Michelle

Jag håller med Akiz...du har äntligen funnit en man som gör saker utan baktankar, av kärlek! Grattis, det är du värd!! :)

2009-09-04 @ 11:04:16
Postat av: Jaana

Han har förälskat sig i en älg.

Och dom tänker festa sig redlösa till helgen.



;)

2009-09-04 @ 12:37:35

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0