body>

Så vackert, så kärleksfullt....

Den här bloggen startades ju lite för att Tulle skulle kunna vara uppdaterad på graviditets-fronten och hon läser den varje dag, pratar med sin kollegor om den men hon kommenterar ALDRIG.
Detta är för att hon inte vill att det ska missuppfattas av andra. (Folk missuppfattar ju mig hela tiden!)
 Vi har ungefär lika rå humor och vassa tungor hon och jag. Vi kan vara rätt elaka mot varandra men av kärlek.

Igår kväll fick jag detta sms:et efter att hon sett halvkroppsbilden på mig, på bloggen:

"Du är hur fin som helst, det säger jag inte för att vara snäll utan för att det är sant. Hade kallat dig för fetto om det hade varit så, med nöje, det vet du! Tycker att det är lite synd att jag inte får göra det, Puss på dig sexiga mamman."


Så vackert, så jag fällde en tår!

Kommentarer
Postat av: HelenaTulle

PUUSSSSS ;)

2009-09-17 @ 12:10:38

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0