body>

Är du en mamma?



Mitt mycket vetenskapliga test Hur du vet att du är en mamma.

(Om du undgått det, trots 9 månaders fetma och en sjujävla smärta i underredet som påföljd)

Du kan tänka dig att sova en god natts sömn på nerkissade lakan.
(Om jag började punda skitmycket, KANSKE jag skulle tycka det var okej att ligga i vuxenkiss)

Du får spy på fingrarna och säger, oj då, hoppsan och torkar av dig på byxorna.
(Skulle jag få vuxenspya på fingrarna skulle jag sprita dom och mina byxor med 30 liter handsprit)

Du får bajs på pekfingret efter att du petat in fingret i blöjan, bara för att känna om det finns bajs där inne, och du tycker inte ens det är äckligt.
Det är lite som rysk roulette kan jag tycka, living on the edge lite sådär att stoppa in fingret där.

(Skulle jag få vuxenbajs på fingret skulle jag fan såga av mig fingret och kasta det till vargarna)





Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0