body>

For my birthday

Ifall någon undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent (typ mamma, pojkvän och bröder)

Parfym Escadas sommardoft Marine Groove
Digital fotoram
Massage eller fotvård
Presentkort Gina tricot, H&M, Scorett, Din sko
Bok Andreas Carlsson, Live to win, Gynnings Ego Woman (Helst pocket)
Miniresa/spa med mina tjejer
Pengar till en systemkamera
Inredningsprylar i Shabby Chic stil
Vit löpare
Hårprodukter Flexispray Hårologi, Inpackning SEAH hairspa Schwartzkop, Glansspray Blond me.

Fyller på listan när jag kommer på nåt mer

Kommentarer
Postat av: Robin

Ännu viktigare är att du faktiskt berättar när du fyller år.

2010-04-16 @ 14:38:04
Postat av: Julia

SV; Förlåt för sent svar, nu är jag tillbaks igen!



Jeanskjolen är köpt på Carlings :)

2010-04-17 @ 22:53:27
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Wicke

Shabby chic stil?? Har Fia gått och blivit romantiker med blommor och spets? Nä, nu blommar löken!

2010-04-18 @ 19:26:01
URL: http://ia-radixlecti.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0