body>

Jag och Sid är trötta!

Okej, jag vet inte vem som blir tröttast av babysim, mamman eller babyn.
Roy fick sticka iväg och träna själv, för det kändes som nån hade klubbat mig i bakhuvudet. Så Sid och jag gick och la oss i sängen och så hör jag dörren öppnas, då tror jag Roy glömt nåt, i själva verket hade vi sovit 1 timme och tio minuter, och Roy hade tränat klart.
Att Sid sover så länge mitt på dagen är ju ett mirakel, men vem vet hur natten blir nu? Kanske vaknar han vid 04.00 och tycker att det är morgon eller nåt.
Mammas lilla fisk.







Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror att den lilla snälla fisken sover som vanligt ändå. Enya och mamma är också helt slut och hade inte svärmor kommit hade jag slocknat med lillan på golvet. Höll ögonen öppna med kaffe.

2010-04-19 @ 21:28:39
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0