body>

Sid testar: Hoppgungan

Idag har gudföräldrarna varit här och ätit kladdkaka som mamma glömde i ugnen lite för länge så den var inte så kladdig, men väldigt god sa dom. (Förmodligen bara för att trösta min glömska, virriga mamma)
Sen var Mamma var iväg och handlade en hoppgunga till mig, en rosa!
Hur tänkte hon här då, undrar ni? Har hon gått och blivit galen?
Nä, dom var slut i dom andra färgerna och mamma kunde promt inte vänta, hon ville jag skulle få hoppgunga lite idag. Det gjorde hon ju givetvis rätt i, för ni kan ju se att jag gillar´t!

Alla mina tummar upp för gungan, trots den tjejiga färgen!






Kommentarer
Postat av: virva

Men så gooo

2010-04-18 @ 20:33:28
Postat av: akiz

oj vad kul för dig sidding... nu kan du hänga där och dingla när mamma sminkar sig, målar naglarna, pratar med vänner i mobilen och kollar på film.... haha...puss

2010-04-18 @ 20:57:39
Postat av: Sofie

Inget fel på rosa grabben, du uppväger det ju med blå kläder. Bara mamma som är lite fjantig med rosa. Enya diggar dregelscarfen.

2010-04-19 @ 09:18:28
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0