body>

Sjukstuga

Höll ni inte tummarna för att Roy skulle ligga och kräkas inatt?
Fan, då är han varken bög eller kärring.
Sid är fortfarande förkyld och min kräkbacill var nog nån muterad variant för nu är jag galet förkyld och helt matt efter en hel dags kräkande.
Det är härligt vårväder ute och jag orkade bara gå till Maxi för att köpa nässpray och panodil, sen kröp vi ner i sängen igen jag och Sid. Pappi-Roy är tillbaka på sitt jobb idag.

Det var faktiskt den högra bilden som är dagens mage, synd att den blonda locken avslöjade mig. Men den bruna färgen är "fixad" på datorn. Hahaha, jag tänkte luras lite. Så Annie den fina BUS-krämen har inte hunnit användas än, men återigen, tack du fina!

Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0