body>

En alldeles egen kväll


Visst vill man inget hellre än att umgås med sin familj, men det är precis lika viktigt att bara vara Fia ibland och ladda batterierna med bästa vännerna. Igår bjöd Caroline på räkfrossa och efterlängtat tjejsnack. Vi pratade hobbies. I vårt sällskap så är det vanligt att killarna har hobbies och tjejerna har inga "riktiga" hobbies.
Fast nog borde shoppa, fika och umgås med vänner vara en hobby?
Vi grunnar på det där, och kanske kommer vi skaffa oss en hobby till hösten, för då blir det mer legitimt att lämna hemmet då och då.
Nu har iallafall Roy och jag infört "En dag var". Vilket innebär att minst en dag i veckan får vi för oss själva att göra vad vi vill. Jag ägnade min dag åt att äta räkor - kanske en ny hobby?

Det slank även ner 2 glas vin. Fy, fy, fy för jag dietar ju. Men vi hade så HIMLA TREVLIGT. Dessutom får man se denna veckan som en provvecka eftersom jag ska iväg i helgen och kanske inte kommer kunna följa dieten till punkt och pricka och det kommer nog slinka ner några fler glas vin om jag känner mina tjejer rätt.
Idag har jag en väldigt obehaglig abstinens. Skakar i kroppen, har svettningar och huvudvärk. Läser att det är väldigt vanligt under första veckan av LCHF. Kroppen rensar ju ur gifter ur kroppen.


Kommentarer

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0