body>

Hur det gick!

Jag har aldrig sagt att 60 kg är mycket. Men jag vägde 50-52 kg när jag träffade Roy och det är faktiskt så jag vill se ut. Så peppa mig istället.

Tack för nattningstips.
Vill ni veta hur det gick?
Åt helvete.
Han vaknade vid 06.00, fick välling i sin egna säng, när han var klar stoppade jag i nappen, buffade lite och la mig själv för att sova, han gnydde lite, sen skrek han, sen ställde han sig upp i sängen och tittade bedjande på mig. Och som han skrek. Jag reste mig upp, la honom ner, stoppade i nappen och la mig själv i min egen säng. Samma visa igen. Vi höll på så ett par gånger, till slute klarade jag bara inte mer.
Min son har ett stort behov av närhet. Punkt slut. Han kommer till ro så fort han få ligga nära. Han somnade på min arm, tätt, tätt intill mig.
Då får det vara så.
Jag får lära honom sluta slita mig i håret istället eller köpa honom en docka med långt hår han kan slita i håret bäst han vill!

Kommentarer
Postat av: Virva

Men fortsätt ge honom närhet ,när han nu vill det ,han sover ju hela natten i sin säng ,vad spelar det för roll att du nattar honom nära dig ,som du vet så har alla ni 3 fått sova i vår säng till 5 år ....Sid sover ju i alla fall i sin säng....det kommer en dag när han inte vill gosa och krama dig längre ;-)

2010-08-17 @ 12:14:10
Postat av: Cissi

Säkert bara en fas... det ska tydligen finnas en period nu då de har separationsångest som påverkar nattningen. Så jag håller på dig, att låta honom somna nära nu... går ju över förr eller senare. Förmodligen innan han är 15 i alla fall. Puss

2010-08-17 @ 12:23:11

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0