body>

Lekdag med Lilla E



Igår hade mamma och jag lekdag. Mamma fick leka med tant Sofie och jag med Lilla E. Det bästa med Lilla E är att hon är just, liten. Jag får ha alla leksaker ifred och hon tittar mest på mig som om jag vore det snyggaste hon sett. Det är jag visserligen men hon kan ju vara lite diskret!
Hon hade massa roliga leksaker och hennes mamma gör fantastiskt god efterrätt för barn. Förutom att dom bor i en bastu och jag inte är så bekväm när det är varmt så hade vi en mycket trevlig dag. Det räckte med att jag kom ut i friska luften så deckade jag totalt. Hoppas vi ses snart igen lilla snäckan!

Puss från Sid.

Kommentarer
Postat av: S och lilla E

Tack för igår sötisar, skönt att du somnade gott sedan Sid! Självklart ses vi snart igen. Enjoy the weekend! Puss

2010-08-14 @ 22:43:55
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0