body>

Rastlös

Jag är en extremt rastlös person. Jag gillar när det händer saker, när jag har något att se fram emot. En liten resa, ett möte, en middag eller en fika. Det behöver inte vara något stort, bara en trevlig sak att se fram emot. Efter helgen är det en middag och ett kalas sen är resten av hösten tom. Och jag känner mig tom. Är det fler som är som jag är?
Jag sitter och tittar på kryssningar, miniresor, hotellpaket, det måste hända nånting mer innan julafton annars kanske jag dör en smula...

Kommentarer
Postat av: Virva

GARDA SJÖN DEN 4 SEPTEMBER KANSKE ???? MED MASSOR AV GOD ITALIENSK MAT !!!!!!!!

2010-08-18 @ 14:08:01
Postat av: Virva

Glömde ju säga att Johanna och Akiz fyller ju år i september ,det kanske blir lite kalas där med :-)

vad vet jag ,vi kan väl hoppas <3

2010-08-18 @ 14:09:27
Postat av: johanna

virva; precis vad jag tänkte skriva, kalas blir d nog snart!!!

jag känner nämligen precis som du fia jag vill ha nåt att se fram emot och trots att jag inte är mycket för kalas så hade jag tänkt dra ihop nåt galej.. bara för den sakens skull. funderade just på det igår. och i övrigt hade jag tänkt att vi skulle dra ihop som på den gamla goda tiden en tjejträff med alla brudarna, ( blir alltid så avis när jag ser bilder från diverse mys tex hemma hos carro) jag kände att det var dags för mig att bjuda till nåt lite extra.. funderade på en liten champangne provning i alla "enkelhet" hemma hos mig !!! vill du vara med att planera?

2010-08-18 @ 15:03:11
Postat av: Carro

Äh lägg av nu, det blir vad vi gör det till. Detta ska bli den BÄSTA hösten någonsin! PUSS

2010-08-18 @ 18:29:42

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0