body>

Min födelsedag



Tanken var att mamma skulle blogga massor om mitt 1-års kalas. Men bilderna från hennes mobil är urusla, för  jag har råkat ha på någon konstig inställning och bilderna som mamma bad gudmor fota med digitalkameran är ännu uruslare, för hon har zoomat på nästan alla bilder, så det är massa extrema närbilder. (Vi skyller på graviditeten!!!) Dessutom hittar inte mamma sladden som man för över bilderna med.
Värdelösa människor, som inte kan föreviga min alldeles första födelsedag!

Det var iallafall ett lyckat första kalas.
Jag tackar och bockar för alla superfina presenter och längtar nu efter jul, då det kommer mer.
Tack farmor och farfar för den superfina bildtårtan. Tack mormor för att du hjälpte till med maten när det krisade med tid.
Tyvärr fick ju inte Pappa vara med och fira mig eftersom han jobbar på helgerna.
På tisdag är den riktiga födelsedagen, och om det är nån tant  som mamma känner som vill komma förbi och fira mig då går det bra!

Puss och kram från Er Sid, snart 1 helt år!

Kommentarer
Postat av: virva

Jag har lagt in massor på bilder från kvällen kolla på bilddagboken.se och sök på virva

2010-12-19 @ 20:01:26
Postat av: Michelle

Öjj, det var många bra, kollade igenom dom så försök inte! :)

Dessutom hade jag inte ens det minsta zoom, ingen gång, vet inte hur man gör!



Tack för kalaset dock, det var trevligt!

2010-12-20 @ 07:51:09
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt att lilleman fick ett bra kalas. Det var så kul att se er igen, förlåt igen om vi tidssinkade dig. Tårtan du skickade bild på var jättefin, älskar den bilden där han ser ut som en liten Emil!

2010-12-20 @ 09:28:27
URL: http://soffisspot.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag känner mig träffad, jag kommer!

2010-12-20 @ 13:42:35
Postat av: Virva

MASSOR MED GRATTIS LILLA SID /PUSS PUSS /FARMOR

2010-12-21 @ 08:52:02
Postat av: virva

Puss puss Sid fast jag menar ju mormor :-)

2010-12-21 @ 20:34:06

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0