body>

Jag har börjat träna.

Yes. Det är sant. Inga mjölkprodukter och massor av träning. Sids mamma kommer bli en milf till sommaren.
Helst innan.
Roy puschar mig stenhårt på gymmet och jag trodde jag skulle ha sån träningsvärk så jag inte skulle orka lyfta Sid ur sängen idag. Fullt så ont har jag inte, men jag är peppad. Det var så roligt och den lilla putmagen måste bort, bort, bort.
Så nu är mormor och morfar stående barnvakt när vi går och gymmar tillsammans. På så vis får vi lite tid för oss själva också.



Kommentarer
Postat av: Carro

Oj oj oj! Nä nu får jag dåligt samvete! Vilket gym är ni på? Kan Roy var PT åt mig och Tompa också? ; )

2010-02-12 @ 00:06:58
Postat av: Creme Fraiche

I´ll be back!!!!!

2010-02-12 @ 00:07:57

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0