body>

Låt OS aldrig ta slut.

Sids favoritsysselsättning just nu är att kolla på OS.
(Jajajajajaajajajaaaaaaaaaaa, jag vet barn ska inte kolla på tv, men om dom väljer det själva då? Det är inte så att jag placerar Sid framför TV:n, utan när Pappa kollar, så vill Sid kolla)
Sid är helt fascinerad av dom fina färgerna, särskilt när det är backhoppning eller skridskoåkning. Dom färgglada dräkterna gör sig så bra till den vita snön/isen.
Inte så att Sid är skrikig längre, faktiskt inte alls, men han är knäpp tyst och helt stilla när han får kolla på OS. Och om man råkar ställa sig i vägen för tv:n då blir det liv.
Har vi avlat fram ännu en sportfåne tro???




Kommentarer
Postat av: akiz

tv,n e bästa barnvakten!!!! ;)

2010-02-22 @ 22:40:47
Postat av: Kusin Sanna

Mamma och pappa har berättat för mig att när jag var liiiiten så älskade jag att titta på friidrott och allt för skadad har jag väl inte blivit av att titta på tv som en liten knoddas?:)

2010-02-27 @ 15:55:05

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0