body>

Sid kan prata på ryska!

MÅSTE bara berätta om sjukaste drömmen jag hade inatt.

Sid och jag var hemma och hängde en helt vanlig dag. Sid var fortfarande bara 6 veckor, men helt plötsligt börjar han sjunga på en Robbie Williams-låt.
Jag tittar storögt på honom och säger:
Men Sid, do you speak english?
och Sid tittar tillbaka och svarar:
No, noooo, med typ rysk brytning.
Då säger jag:
Sprechen sie deuscht?
Varpå Sid börjar babbla på ryska och låter som en rysk maffiaboss.

En vuxen man i mitt barns kropp!

Så kommer Roy hem och jag är i chock och säger att han måste lyssna på Sid, han pratar ryska, eller det är inte han, det är en vuxen man som pratar ryska ur Sids mun.

Men Sid säger inte ett ord, bara bölar lite som en vanlig bebis.
Roy tror givetvis inte på mig och går och duschar.

Då tittar Sid på mig och säger med grov röst och rysk brytning:
Hahahaa, din dumme jävel ingen kommer tro på dig!

Sen skriker Sid som en bebis i timmar och Roy säger:
Ge honom mat då. Han är ju hungrig.

Men jag vägrar låta ryssen suga på mitt bröst.



Någon som vill göra en drömtolkning på det där????



Kommentarer
Postat av: Annie

Min tolkning är att du blivit galen. Totalt. Bäst jag kommer hem snart och ser över det här!

2010-02-01 @ 15:52:13
Postat av: Häxan

Jag tror att du är orolig för att du inte alltid kan tolka Sids signaler. Vad han menar och vad han behöver. Typ när han skriker osv..helt normalt!!!



Men vilken dröm he,he

Kram

2010-02-01 @ 17:04:15
Postat av: Gudmor

Hahahaha...herregud, du är ju knäpp! Fia och jag skrattade så vi grät av denna historia, söta du!

2010-02-02 @ 11:10:00
Postat av: Annie ♥

Vilken fin blogg du har! :D

allt bra med dig idag? :))

2010-02-02 @ 11:19:24
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Karl Saxell

Det vågar jag mig inte på att tolka :)

2010-02-02 @ 11:23:55
URL: http://karlsaxell.blogg.se/
Postat av: a

haha okej xD

2010-02-02 @ 11:47:48
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha ha ha! Underbar dröm :)



Jag sitter på Yogis dator en sväng nu. Har varit och lämnat in datorn. Får se om jag får tillbaka bilderna, annars kanske vi inte hinner träffas innan jag tar livet av mig! TYP.

2010-02-02 @ 12:51:56
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0