body>

Sids fel

Har ni tänkt på hur mycket man får stå ut med som gravid, vid förlossning och efteråt?
I söndags var jag hos tandläkaren. Först och främst, bra idé med söndagsöppet hos tandläkaren.
Dålig idé med besök hos tandläkaren just nu, kändes det som.
Eller kanske bra idé om man inte vill bli tandlös innan man är 30.
Jag har hört att man kan få dåliga tänder när man väntar barn.
Och det fick jag givetvis.
Jag har typ lagat 2 hål i hela mitt liv och aldrig haft några problem i min mun, förrän nu.
Nu hade jag 3 hål, 1 som behövs rotfyllas, inflammation i hela tandköttet och massor av tandsten.

Så, HEJDÅ den där New York-resan jag tänkte önska mig i 30-årspresent, och HALLÅ tandläkaren.

Ännu en sak som är Sids fel, han ska nog allt få höra, den där skitungen!

Kommentarer
Postat av: akiz

bäst att skaffa tandförsäkring nu kanske? eller det kanske du redan har. rotfyllning?!!! aj som fan, du ska då på allt ;)puss

2010-02-01 @ 16:28:24
Postat av: Gudmor

Åhnej... det kostar skjortan! Gjorde det för ett år sen ju... typ 6000 å då utan kronsatan! :( Den har jag inte satt på än :) Om du inte gjort det innan så kan jag lugna dig med att jag iallafall inte kände någonting, förutom att de var å grejjade i munnen. Å de kommer från en som har sån tandläkarskräck så jag nästan börjar gråta när tiden bokas för besök! :)

2010-02-02 @ 11:08:17

Skriv några ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (publiceras inte)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0